Termenii și Condițiile de utilizare a Aplicației “un-doi Centru de plăți”

Termenii și condițiile de utilizare a aplicației “un-doi Centru de plăți” așa cum sunt prezentați în prezentul document sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română.

Prin acceptarea conținutului prezentului document și continuarea procesului de înregistrare în aplicația “un-doi Centru de plăti” Utilizatorul declară că a citit și înțeles termenii și condițiile în care poate folosi aplicația și se obligă să le respecte. În lipsa acestui accept, Utilizatorul nu poate  utiliza aplicația “un-doi Centru de plăti”.

Acceptând „Termenii și condițiile” prezente vă dați acordul că pot să apară erori în utilizarea Aplicației MD sau că pot să apară situații în care aplicația să nu funcționeze continuu.

 

1.Definiții

Aplicația “un-doi Centru de plăți“ (Aplicația MD) – este aplicația proprietatea Mobile Distribution S.R.L. prin intermediul căreia Utilizatorii aplicației pot efectua plăti electronice în mediul online către diferiți furnizori de servicii, pot efectua reîncărcări electronice, încheia contracte de asigurare, pot efectua plata taxelor de utilizare a infrastructurii rutiere sau pot să beneficieze de orice alt serviciu disponibil în aplicație, și se referă la integralitatea echipamentelor tehnice și programelor informatice care o alcătuiesc sau interferează cu această.

Aplicația poate fi descărcată în mod gratuit prin intermediul Apple AppStore, Google Play Store și Huawei AppGallery pe telefonul mobil smart sau pe tabletă. Aplicația „un-doi Centru de plăți” funcționează optim pe dispozitive care au ca și sistem de operare minim Android 5, respectiv minim iOS 11 pentru dispozitivele Apple.

Mobile Distribution S.R.L. – denumită în continuare MD, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Cluj-Napoca, B-dul Muncii nr. 18, județul Cluj,  înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Cluj sub nr. J12/622/1997, CUI 9338154;

Adresa de corespondenta: Calea Turzii, nr. 110, Cluj-Napoca, 400193

Tel: +40 374 12 12 12.

e-mail: suport@un-doi.ro

Utilizator – orice persoană fizică majoră, având capacitate deplină de exercițiu, care dorește să beneficieze de serviciile oferite de MD prin intermediul aplicației sale și care își creează un cont în aplicație. În vederea utilizării aplicației, Utilizatorul trebuie să aibă minim 18 ani împliniți, Aplicația MD nefiind destinată minorilor.

Tranzacție – reprezintă colectarea de la Utilizator prin intermediul Aplicației MD a unei plăți efectuate de către Client, prin intermediul Cardului, a cărei executare se bazează pe infrastructura unei scheme de plată a unei instituții de plată (banca).

Cod de tranzacție (TAN) – parola numerică formată din cifre, generată de Aplicația MD la efectuarea oricărei tranzacții, atunci când Clientul dorește efectuarea unei operațiuni.

Servicii – orice serviciu disponibil în Aplicația MD cum ar fi, dar fără a se limita la: servicii de încărcare electronică de cartele SIM preplătite, plata sumelor datorate diverșilor Furnizorilor de Utilități, achitarea taxelor de utilizare a infrastructurii rutiere, obținerea unor oferte financiare pentru încheierea de polițe de răspundere civilă obligatorie (RCA), încheierea unei polițe RCA etc.

PIN de Reîncărcare – parola numerică sau alfanumerică generată în urma unei Tranzacții care permite achiziționare de servicii de telecomunicații prepaid (ex: încărcare electronică, televiziune), servicii de plăți – monedă electronică sau servicii de divertisment

Date cu Caracter Personal – înseamnă orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. Prin persoană identificabilă se înțelege acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale, conform definiției din Regulamentul General privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016; Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal se regăsește  în “Contul meu” –“GDPR” –“Date cu caracter personal”.

Furnizor – persoană juridică înrolată în Aplicația MD care furnizează un serviciu către Utilizatori și către care Utilizatorii pot efectua plăți prin intermediul Aplicației MD. Furnizorii sunt înrolați în Aplicația MD în măsură în care MD sau un colaborator al acesteia are o relație contractuală cu aceștia în acest sens sau are o împuternicire legală de a încasa.

Procesator de plată – reprezintă integratorul soluției de acceptare la plata a cardurilor, o entitate definită de organizațiile internaționale de carduri, că Internet Payment Service Provider – IPSP sau Payment Facilitator – PF cu care Procesatorul a încheiat un contract, cu scopul de a oferi clienților săi accesul la o Platforma Securizată De Plăti OnLine. Procesatorul este proprietarul Platformei de Plăti OnLine care asigura preluarea, prelucrarea, stocarea și transmiterea informațiilor privind tranzacțiile cu carduri efectuate în magazinele online.

Cont pe Site Terț –  contul Utilizatorilor și informațiile aflate pe alte site-uri web și/sau alte aplicații aparținând Furnizorilor. Utilizatorul poate să își conecteze conturile de pe site-urile terțe în Aplicația MD prin folosirea user-ului și a parolei de conectare în cont. MD nu are niciun drept asupra acestor conturi și nu poate fi ținută responsabilă de funcționarea sau de eventualele erori ale conturilor.

C&A CONNECT– companie cu sediul în Botoșani, identificată prin: C.U.I.: RO22398498
Reg. com.: J07/539/12.09.2007, mail: licenses@caconnect.ro, care are ca obiect de activitate distribuția de produse și servicii de divertisment în format electronic, proprietar al site-ului https://www.licențe-jocuri.ro.

C.N.A.I.R. – Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Rovinieta – conferă Consumatorilor care au achitat contravaloarea ei către Partener, dreptul de utilizare a infrastructurii rutiere – drumuri naționale și autostrăzi din România pe perioada corespunzătoare datelor de valabilitate solicitate, confirmate de către Utilizator și menționate pe Chitanță oferită acestuia că dovadă a plății.

RA-APPS – REGIA AUTONOMA “ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT”

Scala Assistance SRL – companie cu sediul în Cluj-Napoca, identificată prin: C.U.I.: RO17929585, Reg. com.: J12/3206/12.09.2005, Telefon/Fax: (004) 0264.593.707, care are ca obiect de activitate distribuția de Roviniete format electronic, proprietar al site-ului https://www.rovinieta.ro.

Moneda electronică – valoarea monetară stocată electronic reprezentând o creanță a Consumatorului asupra emitentului de monedă electronică, care poate fi utilizată pentru cumpărarea bunurilor şi a serviciilor și care este acceptată la plată de o persoană, alta decât emitentul acesteia

Paysafecard – servicii de plata-carduri preplătite (respectiv moneda electronică) având forma unor seturi de date în format electronic ce sunt tipărite pe o chitanță, ce pot fi comercializat într-o gama de valori fixe denominate în lei (contravalori) și sunt liber transferabile. Contravaloarea unui card Paysafecard este menționată pe fiecare card în parte alături de un cod PIN și alte date de identificare specifice, cardul oferind Utilizatorului posibilitatea să achite produse sau servicii oferite pe internet de anumite societăți participante la rețeaua de afaceri Paysafecard.

Abon -serviciu de plată preplătită emis de Aircash, instituție emitentă de monedă electronică înregistrată la European Banking Authority (EBA) cu numărul IEN116.

Contravaloarea unui card Abon este menționată pe fiecare voucher în parte alături de un cod PIN si cod QR, precum și alte date de identificare specifice, cardul oferind Utilizatorului posibilitatea să achite produse sau servicii oferite pe internet sau să încarce un cont de Aircash.

Smith&Smith SRL – companie cu sediul social în București, str. George Georgescu 10 (intrare prin Justiției 54), sector 4, CUI RO 12402419, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/10054/1999, instituție de plată autorizată de Banca Națională a României și înregistrată în Registrul Instituțiilor de Plata cu nr. IP-RO-0006 din 28.04.2011, care a împuternicit Mobile-Distribution S.R.L. să efectueze încasări de la plătitorii care doresc să-și achite facturile aferente plăților unor utilități sau doresc să efectueze alte tipuri de plăți în numele și pe seama Smith&Smith (taxe, impozite, amenzi).

Nemzeti Mobilfizetési Zrt – companie legal înregistrată pe teritoriul Ungariei,  cu sediul central: 1027 Budapesta, Kapás utca 6-12, număr de înregistrare companie: 01-10-047569, număr fiscal: 24151667-2-44, număr cont bancar: MKB Bank Zrt. 10300002-10583641-49020074, ca organizație națională de facilitare a plăților cu cardul (numită în continuare: „NMFSZ”).

Punct/locație de consum – informație din contul utilizatorului necesară la adăugarea unui Furnizor. Practic, un furnior poate fi adăugat doar într-o locație de consum, iar într-o locație de consum pot exista unul sau mai multe puncte de consum, în funcție de selecția utilizatorului. O locație sau un punct de consum pot fi identificate printr-un nume dat de utilizator (spre exemplu: „acasă”, „chirie”, „părinți” etc), un cod de client sau un alt element de identificare al clientului în sistemul Furnizorului sau chiar de o adresa a locației sau a punctului de consum, așa cum figurează în sistemul Furnizorului adăugat de către Client în Aplicație. Informațiile de identificare ale locației sau a punctului de consum pot fi modificate de către utilizator.

Invită un prieten – Utilizatorul poate iniția către alte persoane o invitație de a utiliza Aplicația MD. Invitația constă în transmiterea unui link de descărcare a Aplicației prin rețelele de socializare, meniul „Invită prin rețelele de socializare” sau prin SMS, meniul „Invită prin SMS”.

Opțiunea „Invită prin SMS” presupune accesarea agendei telefonice din telefonul Utilizatorului, cu solicitarea acordului pentru accesarea contactelor și transmiterea unui SMS text ce conține link-ul de descărcare a Aplicației MD către persoanele selectate din agenda telefonică a dispozitivului Utilizatorului.

Pentru a consulta modalitatea de utilizare a datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați sau pe care le colectăm în legătură cu dvs., vă rugăm să consultați politica de confidențialitate. În cazul accesării acestei funcționalități veți fi redirecționați către agenda telefonică sau către rețeaua de socializare selectată. Puteți revizui mesajul înainte de a trimite invitația și puteți orcând opta pentru a nu finaliza operațiunea și a nu trimite efectiv invitația/SMS-ul.

2. Dreptul de proprietate intelectuală

Aplicația “un-doi Centru de plăți” este o aplicație proprietatea Mobile Distribution S.R.L. cu sediul în Cluj-Napoca, B-dul Muncii nr. 18, județul Cluj, CUI 9338154. Aplicația poate fi  instalată din Apple AppStore, Google Play Store și Huawei AppGallery pe dispozitive de tipul Smartphone și/sau pe tabletă dotate cu sistem de operare: iOS sau Android.

MD și furnizorii săi de licențe dețin toate drepturile de proprietate intelectuală asupra aplicației “un-doi Centru de plăti”.

Utilizatorul nu are niciun drept asupra aplicației “un-doi Centru de plăti” cu excepția dreptului de a folosi aplicația conform acestor termeni.

Prin prezenta, Utilizatorul declara că înțelege și este de acord că:

nu are permisiunea să revândă, să copieze sau să distribuie aplicația “un-doi Centru de plăți” în scopuri comerciale sau să o folosească în orice alt mod care contravine „Termenilor și Condițiilor” de utilizare;

nu are permisiunea să duplice, transfere, copieze, decompileze, modifice sau să distribuie orice parte a aplicației “un-doi Centru de plăți” în orice mediu;

se obligă să respecte „Termenii și Condițiile” de utilizare a Aplicației MD și politica de confidențialitate a acesteia și ca poate utiliza aplicația doar după citirea, înțelegerea și acceptarea acestora;

se obligă să respecte „Termenii și Condițiile” de utilizare a Site-urilor Terțe și politica de confidențialitate a acestora și că poate utiliza aplicația doar după acceptarea acestora;

are dreptul, autoritatea și capacitatea deplină de exercițiu în vederea accesării și utilizării aplicației;

nu comunică codul PIN pentru autentificare în aplicație către terțe persoane. Este exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a datelor introduse în aplicația MD. Este responsabil pentru activitățile de orice natură ce au loc în contul creat în Aplicația MD.

prin accesarea și utilizarea Aplicației MD își exprima expres acordul cu privire la politica de confidențialitate și cu termenii și condițiile folosirii Aplicației MD.

3. Accesul în Aplicația MD

Utilizatorul poate să își creeze un cont în Aplicația MD în baza unei adrese valide de e-mail, a unui număr de telefon, sau poate accesa aplicația utilizând conturile Google, Facebook, Apple.

Utilizatorul are obligația de a furniza date actuale și complete pentru crearea contului, cunoscând faptul că în lipsa unor date complete nu își va putea crea un cont în aplicație.

În cazul în care Utilizatorul se conectează în aplicație folosind un cont de Social Media, precum Google, Facebook, Apple, MD va prelucra informațiile asociate contului de Social Media în scopul completării automate în aplicație a câmpurilor în care e nevoie de aceste date pentru a finaliza procesul de plată. Utilizatorul poate modifică conținutul câmpurilor ce conțin informații preluate din datele conturilor de Social Media utilizând funcționalitățile din meniul aplicației.

Acceptarea „Termenilor și condițiilor” de utilizare a Aplicației MD reprezintă o condiție esențială pentru accesarea aplicației, Utilizatorului fiindu-i cunoscut faptul că fără acceptarea „Termenilor și Condițiilor” Aplicației “un-doi Centru de plăți” nu poate accesa aplicația.

Prin acceptarea prezenților Termeni și Condiții, Utilizatorul declară că este de acord cu începerea executării contractului în perioada de retragere și a luat la cunoștință că își pierde dreptul de retragere.

MD poate anula sau suspenda temporar accesul Utilizatorului la cont sau la operațiunile desfășurate în acest cont sau poate refuză furnizarea serviciilor din Aplicația MD dacă constată sau îi este adus la cunoștință că datele de identificare introduse sunt incomplete, inexacte sau false. Accesarea Aplicației MD și utilizarea serviciilor presupune implicit acceptarea acestor Termeni si Condiții, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul își poate exprima oricând dezacordul cu privire la politica de prelucrare a datelor cu caracter personal sau la prezenții Termeni si Condiții prin dezinstalarea Aplicației, cu efect imediat.

3.1. Autentificarea Utilizatorului

Pentru autentificare în Aplicația MD, Utilizatorul este obligat să își seteze un cod PIN de 4 cifre care este valabil pe dispozitivul pe care este instalată aplicația.

În cazul în care Utilizatorul folosește Aplicația MD cu același cont, dar de pe un alt dispozitiv,  este obligatorie și necesară setarea unui cod PIN valabil pentru dispozitivul nou utilizat.

Utilizatorul poate să se autentifice în Aplicația MD și cu amprenta digitală, pe acele dispozitive care permit acest lucru. În acest caz este nevoie de acceptul Utilizatorului pentru a folosi la autentificare datele din dispozitiv.

MD nu prelucrează în niciun fel detaliile amprentelor digitale stocate în dispozitivele Utilizatorilor, acestea servind numai pentru autentificarea de către Utilizator în Aplicația MD. Această opțiune poate fi dezactivată oricând de către Client, din meniul anterior menționat. Totodată, această opțiune se dezactivează automat atunci când dispozitivul utilizat nu mai este înregistrat pentru utilizări viitoare.

Utilizatorul poate să se autentifice în Aplicația MD folosind opțiunea „Recunoaștere facială” (Face ID), pe acele dispozitive care permit acest lucru. În acest caz este nevoie de acceptul Utilizatorului pentru a folosi la autentificare datele din dispozitiv.

MD nu prelucrează în niciun fel detaliile acestei metode de autentificare care sunt stocate în dispozitivele Utilizatorilor, acestea servind numai pentru autentificarea de către Utilizator în Aplicația MD. Această opțiune poate fi dezactivată oricând de către Client, din meniul anterior menționat. Totodată, această opțiune se dezactivează automat atunci când dispozitivul utilizat nu mai este înregistrat pentru utilizări viitoare.

4. Serviciile oferite prin Aplicația “un-doi Centru de plăti”

4.1. Serviciile oferite de către MD prin Aplicație pot fi folosite de către Utilizator numai după acceptarea prezenților „Termeni și Condiții”.

Acceptarea termenilor și condițiilor se face prin bifarea căsuței de “Termeni și condiții”,  anterior utilizării în continuare a Aplicației MD.

MD poate solicită Utilizatorului conform prevederilor legale sau cerințelor unei autorități, precum și în baza unor suspiciuni de fraudă ori afectare a sistemelor aplicației, furnizarea unor informații sau documente suplimentare care să îi dovedească calitatea de Utilizator.

4.2. MD oferă Utilizatorilor, prin intermediul aplicației sale și în funcție de pachetul ales de către Utilizator, următoarele servicii (enumerarea fiind exemplificativă și nu limitativă, lista operațiunilor care pot fi efectuate prin Aplicația MD poate fi modificată, atât în sensul completării cu opțiuni noi, cât și prin eliminarea sau modificarea celor existente):

a) Tranzacții de încasare sume(cum ar fi: facturi emise de furnizorii de utilități, note de plată, orice alte sume care se pot încasa prin Aplicația MD).

Efectuarea de către Utilizator a tranzacțiilor de încasare sume se face în baza facturilor emise de Furnizorii de Utilități, a notelor sau altor documente de plată prin una din metodele de mai jos:

– prin introducerea datelor de acces la conturile online ale furnizorilor pentru care se oferă această opțiune și preluarea informațiilor legate de facturi direct din aceste conturi;

– prin introducerea de către Utilizator în meniul Aplicației a codului de client care i-a fost atribuit de către Furnizorul de Utilități sau al altui identificator necesar procesării tranzacției;

– prin scanarea codului de bare imprimat de documentul de plată (factură, borderou, etc) cu ajutorul camerei telefonului.

-prin introducerea Codului Numeric Personal, a numelui si prenumelui;

Procedură de anulare a tranzacțiilor de încasare sume:

Solicitarea trebuie formulată în ziua efectuării tranzacției, în scris și trimisă pe adresa de e-mail: suport.clienți@un-doi.ro sau prin live chat box-ul Crisp Chat, respectând orarul de funcționare al departamentului suport MD:

Luni-vineri: orele 08:00-17:00

Sâmbătă: orele 09:00-14:00

Solicitarea de anulare trebuie să aparțină utilizatorului, precizând expres motivele pentru care se dorește anularea fiecărei tranzacții în cauză.

Analizând pertinența motivelor prezentate în solicitare, MD își rezervă dreptul de a respinge motivat cererea.

În cazul în care solicitarea de anulare a fost acceptată de către MD, restituirea sumelor achitate se face doar după acceptul și confirmarea furnizorului în cauză.

b) Reîncărcarea electronică̆ de cartele SIM preplătite și serviciu de televiziune prin satelit:

– prin introducerea numărului de telefon și selectarea opțiunii de Reîncărcare directa a acestuia- varianta ce permite încărcarea unui credit direct pe un număr de telefon pe care utilizatorul trebuie să îl completeze în aplicație, sau îl selectează din agenda telefonului;

– prin generarea unui cod PIN de Reîncărcare pe care Utilizatorul îl va primi prin email- varianta ce permite achiziționarea unui credit ce va putea fi utilizat pe orice număr de telefon valabil pe teritoriul României, în baza unui cod PIN returnat pentru operatorul de telefonie mobilă respectiv;

c) Obținerea de oferte financiare pentru încheierea unei polițe de răspundere civilă auto obligatorie (RCA)în baza detaliilor despre autovehicul și a datelor proprietarului/ utilizatorului mașinii introduse de către Utilizator în Aplicația MD, informații obligatorii pentru obținerea unei oferte de RCA de la mai mulți asigurători. Ofertele sunt afișate direct în aplicație după introducerea datelor solicitate;

d) Încheierea de polițe RCA în urmă selecției ofertei;

Serviciile de obținere a ofertelor privind polițele de asigurare RCA și de încheiere a contractelor RCA  sunt oferite conform prevederilor de la secțiunea „Termeni și Condiții” referitoare la Asigurări. (link aici).

e) Plata taxelor de utilizare a infrastructurii rutiereprin generarea unui SMS la numărul scurt acceptat de către CNAIR. Plata acestor servicii se face prin taxarea SMS-ului transmis de către Utilizator, nu prin Aplicația MD;

f) Plata impozitelor și taxelor stabilite de instituțiile publice în sarcina Utilizatorilor prin introducerea codului numeric personal sau al unui cod de identificare fiscală în meniul Aplicației și selectarea sumei de plată care trebuie achitată de către Utilizator;

g) Vizualizarea istoricului de plăți efectuate către Furnizori;

h) Achiziționarea de carduri valorice cu PIN pentru reîncărcarea conturilor online a diferitelor platforme de divertisment.

Utilizatorul are posibilitatea de a achiziționa prin intermediul aplicației aceste servicii, pentru care trebuie să urmeze următorii pași:

-utilizatorul accesează secțiunea „Divertisment” din cadrul aplicației;

-selectează serviciul pentru care dorește să achiziționeze cardul valoric și valoarea acestuia;

-introduce adresa de mail pe care se vor trimite toate detaliile acestei tranzacții (codul pin al cardului valoric, factură, chitanță, etc);

-utilizatorul va primi ulterior efectuării plății un email care va conține dovada de plată și codul pentru reîncărcarea contului, de la adresa: suport.clienți@un-doi.ro

i) Plata taxelor de utilizare a infrastructurii rutiereprin funcționalitatea „Roviniete.ro”.

Utilizatorii aplicației “un-doi Centru de plăți” au posibilitatea de a achiziționa taxa de utilizare a infrastructurii rutiere (rovinieta) în urma integrării funcționalității „Rovinete.ro”. Pentru a beneficia de aceste funcționalități, Utilizatorii trebuie să-și creeze cont pe site-ul Roviniete.ro și să accepte termenii și condițiile acestui site.

În cadrul acestei secțiuni, Utilizatorii au posibilitatea să aleagă tipul de autovehicul, să aleagă data de intrare în vigoare a rovinietei și perioada de valabilitate a acesteia,  și să introducă datele autovehiculului.

Plata rovinietei este procesată prin intermediul aplicației un-doi Centru de plăți.

După procesarea plății și înregistrarea cu succes a rovinietei, veți primi un email cu factura pentru rovinietă și cu detaliile plății.

MD nu este responsabilă de nicio eroare, daună, prejudiciu care ar putea apărea ca urmare a  procesării tranzacției de rovinietă în cadrul site-ului Roviniete.ro.

j) Plăți online – serviciu de schimb numerar în monedă electronică, oferit în parteneriat cu PaySafeCard și Aircash.

k) Plata taxelor de utilizare a infrastructurii rutiere pentru teritoriul Ungariei (vinieta HU), serviciu oferit în parteneriat cu NMFSZ.

Serviciul de achiziționare a Vinietei HU, furnizat prin intermediul aplicației un-doi, este posibil în urma contractului de revânzător semnat cu Nemzeti Mobilfizetési Zrt. în baza căruia Mobile-Distribution SRL poate să acționeze ca vânzător al Vinietei HU.

Utilizatorul își asumă responsabilitatea că orice tip de  date furnizate în timpul achiziției sunt exacte, adevărate și complete, iar MD nu se găsește responsabilă dacă datele furnizate de utilizator sunt inexacte, neadevărate sau incomplete.

Vinieta HU trebuie achiziționată întotdeauna înainte de a intra pe secțiunea de  drum corespunzătoare (este recomandabil să faceți acest lucru înainte de a începe călătoria). Este în vigoare o regulă care oferă utilizatorilor de bună-credință care au intrat din greșeală pe rețeaua de drumuri cu taxă, un termen de maximum 60 de minute de la intrare pentru a-și achiziționa VinietaHU. Dacă vehiculul nu are în 60 de minute de la intrarea pe sectorul de drum taxabil o VinietaHU validă, va atrage obligația utilizatorului de a plăti o taxă suplimentară.

În cazul plății prin aplicația un-doi, cea mai veche dată de începere a valabilității unei VinieteHU achiziționate poate fi data și ora plății cu cardul de credit.

Pentru achiziția unei VinieteHU este necesara înregistrarea userului în aplicația un-doi. După înregistrare, utilizatorul poate achizitiona VinietaHU platind contravaloarea acesteia cu un card de credit,  prin intermediul unui canal de plată securizat.

După selectarea tipului de VinietaHU care urmează să fie achiziționat, utilizatorul furnizează datele necesare: număr de înmatriculare, tip autovehicul, perioada de valabilitate. După efectuarea cu succes a plății, utilizatorul va primi un e-mail cu un document de confirmare cu detaliile tranzacției. Se recomandă păstrarea documentului de confirmare timp de 2 ani de la ultima zi de valabilitate.

Pentru siguranța dumneavoastră, vă rugăm să verificați întotdeauna că aplicația afișează o confirmare de efectuare cu succes a tranzacției și că ați primit totodată confirmare și  prin e-mail. Dacă acest lucru nu s-a întâmplat, vă rugăm să ne anunțați de îndată, apelând la serviciul nostru pentru clienți sau chat box-ul disponibil în secțiunea „Contact” din Aplicația MD.

Dacă nu ați primit o confirmare reușită și conduceți pe drumuri cu taxă, consecințele vor fi suportate de către utilizator, iar MD nu poate fi tras la răspundere.

l) Taxele către Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor – plăți efectuate în numele și pe seama Smith&Smith

Prin aplicație, Utilizatorii au posibilitatea să plătească  următoarele taxe:

Taxele pentru a putea fi validate și procesate în sistemul Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor trebuie plătite cu minim 48 de ore lucrătoare înainte de prezentarea fizică la ghișeu în vederea depunerii actelor necesare. Dovada plății se listează și se atașează la celelalte acte.

Procedură anulare taxe de permis/înmatriculare:

  1. când utilizatorul dorește anularea în aceeași zi în care a fost efectuată tranzacția:

Solicitarea trebuie formulată în scris și trimisă pe adresa de e-mail: suport.clienti@un-doi.ro sau prin live chat box-ul Crisp Chat, respectând orarul de funcționare al departamentului suport MD:

Luni-vineri: orele 08:00-17:00, Sâmbătă: orele 09:00-14:00

  1. când utilizatorul solicită anularea la o data diferită de data efectuării tranzacției, (dacă tranzacția nu este din ziua curentă sau cererea nu a fost trimisă respectând orarul de funcționare descris la punctul 1):

Competența anulării tranzacției și obligația restituirii sumelor achitate, revine exclusiv RA-APPS.

Din momentul în care sumele de bani au fost transferate de către MD în contul RA-APPS, MD nu mai poate răspunde solicitărilor de anulare a tranzacțiilor.

Independent de MD, RA-APPS poate anula tranzacția și poate restitui clientului final contravaloarea netă (fără comisionul perceput de MD) a taxei de permis/înmatriculare.

Pentru restituirea sumelor achitate eronat sau pentru care nu au fost prestate serviciile aferente (permis de conducere/certificat de înmatriculare/autorizație provizorie/alte sume virate eronat în cont), este necesar să comunicați RA-APPS următoarele acte:

– Cererea de restituire, care va conţine obligatoriu datele personale (nume şi prenume, cnp, adresă, etc.);

-date de contact (număr de telefon, adresă de poştă electronică, etc.);

-cod IBAN (cont bancar) valid, unde se va efectua restituirea;

-Instrumentul de plată prin care s-a efectuat plata pentru prestarea serviciilor, împreună cu mențiunea ,,taxă neutilizată” și semnătura funcționarului de la ghișeu.

Modelul de cerere precum și alte informații necesare sunt disponibile pe site-ul RA-APPS https://www.apps.ro/.

m) Opțiunea de partajare locații de consum (Partajează locația) – posibilitatea de a partaja facturile unei locații de consum cu un alt utilizator al aplicației (spre exemplu: chiriaș, membru al familiei etc). Utilizatorul care inițiază partajarea datelor va transmite, din aplicație, un link în baza căruia utilizatorul care primește link-ul va avea în contul său propriu datele din locația partajată. Datele primite prin partajare sunt legate de facturile emise pentru locația respectivă, notificări legate de facturile nou emise sau scadente pentru locația partajată, notificări legate de plata unei facturi aferente locației partajate. Sincronizarea datelor va fi efectuată doar între utilizatorii care au locații de consum comune partajate și doar cu acordul prealabil al acestora. Partajarea locațiilor de consum poate înceta în orice moment, la solicitarea oricărui utilizator vizat, prin dezactivarea opțiunii în cauză sau prin ștergerea datelor din locația de consum.

n) Plăți automate pentru serviciile de încasare sume– posibilitatea Utilizatorului de a seta ca plata facturilor aduse în contul propriu dintr-un punct de consum și de la un furnizor să se facă în mod automat, la o anumită dată setată de către utilizator. Activarea plății automate se face prin selectarea de către Utilizator a opțiunii de plată automată dintr-o locație de consum și pentru un furnizor din listă.

Condiția principală ca plata să se proceseze în mod automat la data setată de către Utilizator este ca în contul Utilizatorului să fie salvat un card valid.

După setarea unei plăti automate, utilizatorul va fi notificat de fiecare dată când plata se realizează efectiv, va primi prin e-mail dovada plății efectuate automat, în Aplicație facturile vor fi marcate ca și plătite și se vor afișa detaliile plății.

În cazul în care cardul salvat în Aplicație nu poate fi debitat la data setată pentru plata automată, utilizatorul va primi o notificare cu motivul eșuarii plății.

Utilizatorul poate să dezactiveze oricând plata automată din setările unei locații de consum.

o) Plăți automate pentru reîncărcarea electronică a cartelelor SIM preplătite – utilizatorul poate seta plata automată a unui serviciu de reîncărcare selectând din oferta pentru fiecare operator de telefonie în parte. Utilizatorul trebuie să seteze numărul de telefon pentru care se dorește plata automată, serviciul de reîcărcare, perioada în zile pentru următoarea plată automată, cardul cu care se va face plata automată care trebuie salvat în Aplicație. Pentru ca serviciul de plată automată să fie funcțional, după setarea informațiilor mai sus menționate, utilizatorul trebuie să facă prima plată a serviciului selectat prin confirmarea acestei plăți cu 3D secure, urmând că următoarele plăți să se proceseze în mod automat. În cazul în care cardul salvat în Aplicație nu poate fi debitat la data setată pentru plata automată, utilizatorul va primi o notificare cu motivul eșuării plății.

Pentru o plată automată deja configurată, Utilizatorul poate modifica doar serviciul de reîncărcare și perioada dintre două plăți. Dacă dorește modificarea numărului de telefon pentru reîncărcare sau a cardului salvat, Utilizatorul trebuie să configureze o nouă plată automată și să facă prima plată cu confirmare 3D secure.

După setarea unei plăti automate, utilizatorul va fi notificat de fiecare dată când plata se realizează efectiv și va primi prin e-mail dovada plății efectuate automat.

Pentru un număr de telefon aparținând unei cartele SIM preplătite se poate seta o singură plată automată.

Utilizatorul își asumă faptul că numărul de telefon introdus pentru o plată automată este unul valid, este un număr reîncărcabil (preplătit), serviciul de reîncărcare selectat este compatibil cu numărul său de telefon, iar perioada selectată pentru următoarea reîncărcare acoperă perioada de valabilitate a serviciului de reîncărcare setat. MD nu este responsabilă pentru modificările efectuate de către operatorii de telefonie mobilă cu privire la serviciile de reîncărcare, de exemplu, dar fară a se limita la: opțiunea de reîncărcare ca și beneficii sau valoare, perioada de valabilitate a unei opțiuni de reîncărcare.

De asemenea, MD nu este responsabilă pentru situațiile în care numărul de telefon este portat în altă rețea sau cartela SIM nu mai este preplătită, utilizatorul fiind cel responsabil cu setarea unei noi opțiuni corespunzătoare cartelei sale SIM.

Utilizatorul poate să dezactiveze în orice moment o plată automată pentru reîncarcarcarea electronică a cartelelor SIM preplătite din meniul Reîncărcare al Aplicației.

4.3. Utilizatorul poate să efectueze în contul său din Aplicația MD următoarele acțiuni (numărul și tipul acțiunilor poate să difere în funcție de pachetul ales):

a) adăugarea și ștergerea de Furnizori. Utilizatorul va selecta Furnizorii înrolați în Aplicație din lista pusă la dispoziția sa în secțiunea „Adaugă Furnizori”;

b) conectarea unui cont de Furnizor. Conectarea contului de pe site-ul terț se face prin introducerea user-ului și a parolei pe care Utilizatorul le folosește pentru a se conecta la contul său online din Aplicația sau site-ul Furnizorului de utilități;

c) configurarea unui loc de consum prin selectarea unui loc de consum de tipul: acasă, părinți, copii etc. sau o altă denumire introdusă de Utilizator;

d) adăugarea, ștergerea sau schimbarea datelor unui card bancar;

e) primirea de notificări și transmiterea de notificări sau mail-uri către MD;

f) setarea metodelor de autentificare în Aplicație sau de securizare a plăților;

g) vizualizarea facturilor emise de către furnizorii adăugați în Aplicație, a istoricului de plată;

h) plata prin card bancar;

i) salvarea de carduri bancare în Aplicație pentru a putea fi utilizate la plăți următoare fără a mai fi necesară introducerea datelor de pe card, pentru plăți automate de pachete sau pentru plăți automate de facturi la o anumită dată setată de către utilizator. Salvarea unui card în Aplicație implică obligatoriu autorizarea 3D secure prin aplicația băncii emitente a cardului, în momentul salvării cardului în Aplicație;

j) utilizatorul va putea consulta situația de plată a tuturor facturilor;

k) utilizatorul poate partaja facturile dintr-o locație de consum (adăugate prin scanare, aduse ca și sume de plată în baza codului de client sau importate din contul său) cu un alt utilizator;

l) utilizatorul poate seta în Aplicație ca facturile pentru anumiți furnizori adăugați pe punctele de consum ale sale să se facă în mod automat la o anumită dată selectată de către utilizator;

m) utilizatorul poate selecta ca metode de plată pentru oricare dintre servicii, următoarele:

– plata utilizând un card bancar salvat ale cărui date au fost introduse anterior la salvare și a fost autorizat 3D Secure pentru a fi utilizat în Aplicație

– plata utilizând un card bancar nesalvat anterior în Aplicație ale cărui date trebuie introduse în momentul plății, utilizatorul putând opta sau nu pentru salvarea cardului în momentul plății

– plata prin Apple Pay, dacă utilizatorul folosește un telefon cu sistem de operare iOS (iPhone) și dacă opțiunea de plată Apple Pay este activă pe telefonul utilizatorului

– plata prin Google Pay, dacă utilizatorul folosește un telefon cu sistem de operare Android și dacă opțiunea de plată Google Pay este activă pe telefonul utilizatorului

– plata automată pentru serviciile menționate la punctele 4.2 n) și o) conform condițiilor descrise la aceste capitole.

4.4. Utilizatorul are responsabilitatea păstrării datelor de identificare și de conectare aferente contului de Utilizator în siguranță, pentru a preveni accesul neautorizat al terțelor persoane în contul creat în aplicație.

4.5. Utilizatorul are obligația de a aduce la cunoștința MD în cel mai scurt timp orice situații care ar putea indica nefuncționalitatea sau funcționalitatea necorespunzătoare a aplicației printr-un e-mail transmis la adresa contact@un-doi.ro sau utilizând secțiunea de Contact din cadrul Aplicației MD.

4.6. Utilizatorul este singurul responsabil de efectele generate de utilizarea Aplicației MD pe dispozitivul său, atât de către el, cât și de către terțele persoane, de accesul terților la anumite informaţii personale și/sau confidenţiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul Aplicației MD sau de apariția unor cazuri de fraudă.

4.7. MD nu va fi responsabil pentru nicio pierdere sau daună care ar fi putut fi evitată prin luarea unor măsuri rezonabile de siguranță; sau pentru orice pierdere sau corupere a conținutului încărcat de către Utilizator, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului.

4.8. Pentru limitarea unor potențiale prejudicii aduse de utilizarea Aplicației MD de către terțe persoane, MD recomandă instalarea aplicației pe un dispozitiv securizat a cărui utilizare să fie posibilă prin introducerea unui element de siguranță; setarea unei parole individuale complexe la logarea în aplicație; să nu oferiți altor persoane informații cu privire la parolele dumneavoastră și să ne aduceți la cunoștință, în cel mai scurt timp, orice incident de securitate.

4.9. MD nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate dispozitivului pe care este instalată Aplicația MD, incluzând, dar fără a se limita la orice breșă de securitate cauzată de viruși, erori, înșelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operațiuni sau transmisiuni, furt, cădere a rețelei sau orice altă defecțiune tehnică produsă că urmare a utilizării Aplicației.

4.10. MD nu va fi ținut responsabil pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la dată la care ați început să folosiți aplicația sau care nu se află sub controlul nostru.

4.11. Pentru motive de securitate recomandăm delogarea din Aplicația MD de fiecare dată când nu utilizați aplicația.

MD nu este responsabilă pentru datele introduse de către Utilizator în Aplicația MD și care se pot referi la: informațiile cuprinse în facturile emise de către Furnizori, suma de plată, numărul de card etc.

4.12. MD va utiliza datelor personale ale Utilizatorului introduse în Aplicație cu celeritate, numai în scopul pentru care au fost furnizate și cu respectarea condițiilor de siguranță.

5. Anularea tranzacțiilor

După acceptarea plății cu cardul prin intermediul Procesatorului de plăți, tranzacțiile disponibile prin Aplicația MD nu se mai pot anula, fiind servicii electronice. În situația în care o tranzacție  este anulată din motive independente de Utilizator (spre exemplu erori tehnice sau serviciul nu este acceptat de către Furnizor) și suma aferentă tranzacțiilor anulate a fost reținută de pe cardul Utilizatorului, această se va restitui automat prin Procesatorul de plăți sau cu ordin de plată în contul indicat de către Utilizator.

6. Plata Serviciilor

6.1. În vederea achitării serviciilor disponibile în aplicație, Utilizatorul va folosi un card bancar. Cardul poate fi salvat în Aplicație sau poate fi adăugat de fiecare dată când se face o nouă plata.

6.2. Ulterior efectuării unei plăți în cadrul Aplicației MD, se eliberează Utilizatorului o dovadă de plată certificând încasarea sumei, dovadă care se va transmite prin e-mail Utilizatorului.

6.3. MD nu prelucrează datele referitoare la cardul bancar al Utilizatorului, în afară de a facilita accesul la aceste informații în vederea procesării plății .

6.4. Procesarea plăților va fi efectuată de către Procesatorul de plăti și va fi supusă termenilor, condiţiilor și politicilor de confidenţialitate ale Procesatorului de plată, în plus față de prezenții termeni. Termenii și condițiile procesatorului de plată se regăsesc pe site-ul https://www.euplatesc.ro/index.php.

6.5. Plata se va face folosind elemente de siguranță 3D secure sau în condițiile descrise la capitolul 4.2 punctele n) și o).

6.6. MD nu va fi ținut responsabil pentru nicio eroare care poate să apară în legătură cu procesarea vreunei plăți.

6.7. Plățile efectuate prin intermediul Aplicației sunt prelucrate în conformitate cu informațiile din notificarea afișată de Aplicație Utilizatorului, ulterior efectuării unei plăți. Fiecare plată este înregistrată cu dată zilei în care plata a fost efectuată de către Utilizator, indiferent de dată la care suma este încasată de către Furnizor. MD nu răspunde pentru niciun prejudiciu sau pagubă care pot interveni din întârzierea plăților efectuate prin Aplicația MD sau că urmare a funcționării necorespunzătoare a aplicației din circumstanțe obiective.

7. Prețul serviciilor

7.1. Plata tuturor serviciilor din aplicație se face în RON.

7.2. În situația în care unele servicii au valoarea nominală în Euro sau în altă valută, în Aplicația MD se va menționa și prețul în RON. Pentru unele servicii prețul este stabilit de către Furnizorii cu care MD colaborează, pentru alte servicii se aplică un curs și o politică comercială stabilită de către MD.

8. Livrarea și securitatea serviciilor

Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru corectitudinea și caracterul complet al datelor introduse precum și a tranzacțiilor ordonate electronic. De asemenea, se obligă să informeze MD de îndată, fără o întârziere nejustificată, dacă o persoană neautorizată a luat cunoștință de elementele de autentificare, sau acestea au fost pierdute ori furate sau utilizate fără drept.

MD nu își asumă responsabilitatea pentru serviciile care nu pot fi onorate din cauza lipsei disponibilității sau insuficienței fondurilor în contul Utilizatorului, erorilor de completare, informațiilor eronate sau contradictorii transmise de Utilizator către MD, ilegalității operațiunilor, întârzierii în transmiterea instrucțiunilor de către Utilizator către MD, dispozițiilor executorii ale autorităților judiciare, organelor administrative, jurisdicționale, ale executorilor judecătorești sau bugetari sau ale oricăror autorități ale statului competente în acest sens.

Utilizatorul își asumă responsabilitatea cu privire la păstrarea și utilizarea datelor de autentificare, codurilor de tranzacție și la securitatea dispozitivelor de pe care accesează Aplicația MD și va suporta toate pierderile și riscurile decurgând din divulgarea acestor informații sau utilizarea de către terțe persoane a Aplicației MD.

Livrarea serviciilor în urma tranzacțiilor efectuate de către Utilizator prin Aplicația MD se poate dovedi pe baza înregistrărilor din Sistemul informatic al Aplicației MD. Astfel, Utilizatorul declara că acceptă și recunoaște că înregistrările din Sistemul informatic al Aplicației MD (loguri, emailuri de confirmare, sms-uri, notificări) prezentate de către MD, precum și facturile emise și rapoartele generate de Sistemul informatic al Aplicației MD, sau a Furnizorilor, îi sunt opozabile, le recunoaște și le acceptă, ele reprezentând dovada livrării serviciilor de către MD.

9. Pachete un-doi

Utilizarea aplicației un-doi Centru de plăți este gratuită pentru marea majoritate a funcționalităților sau în schimbul unor Tarife de Utilizare care vor fi diferențiate în funcție de:

-perioada;

-numărul de funcționalități pe care Utilizatorul dorește să le acceseze;

Utilizatorul declară că a fost informat cu privire la posibilitatea modificării de către MD a valorii Tarifelor de Utilizare pentru Aplicația MD sau în legătură cu aceasta, atat în sensul majorării, cât și al diminuării, și înțelege ca orice modificare îi va fi notificată in cadrul Aplicației MD după autentificare.

Pachetul Standard

Pachetul Standard este gratuit. Utilizatorii care optează pentru acest Pachet, au posibilitatea de a efectua lunar:

-maxim 4 tranzacții de încasare sume;

-un număr nelimitat de tranzacții de Reîncărcarea electronică̆ de cartele SIM preplătite;

-un număr nelimitat de tranzacții de încheierea de polițe RCA;

-un număr nelimitat de tranzacții pentru plata taxei de drum pentru autostrăzile din Ungaria;

-un număr nelimitat de tranzacții pentru serviciile de divertisment, pentru utilizatorii de telefoane/tablete Android;

Pachetul Premium

Pentru a accesa funcționalitățile Pachetului Premium al Aplicației, Utilizatorii vor trebui să plătească un Tarif de Utilizare de 47,88 RON per an (respectiv 3,99 RON per lună, dacă Utilizatorul efectuează plata în avans a utilizării versiunii Premium pentru 12 luni, cu începere din ziua în care este efectuată plata), sau de 4,99 RON per lună, dacă̆ Utilizatorul efectuează lunar această plată;

Utilizatorii care optează pentru acest Pachet, au posibilitatea de a efectua lunar:

-maxim 8 tranzacții de încasare sume;

-un număr nelimitat de tranzacții de Reîncărcarea electronică̆ de cartele SIM preplătite;

-un număr nelimitat de tranzacții de încheierea de polițe RCA;

-un număr nelimitat de tranzacții pentru plata taxei de drum pentru autostrăzile din Ungaria;

-un număr nelimitat de tranzacții pentru serviciile de divertisment, pentru utilizatorii de telefoane/tablete Android;

Pachetul Boieru’

Pentru a accesa funcționalitățile Pachetului Boieru’ al Aplicației, Utilizatorii vor trebui să plătească un Tarif de Utilizare de 155,88  RON per an (respectiv 12,99  RON per lună, dacă Utilizatorul efectuează plata în avans a utilizării versiunii Boieru’ pentru 12 luni, cu începere din ziua în care este efectuată plata), sau de 14,99 RON per lună, dacă̆ Utilizatorul efectuează lunar această plată;

Utilizatorii care optează pentru acest Pachet, au posibilitatea de a efectua lunar:

-un număr nelimitat de tranzacții de încasare sume;

-un număr nelimitat de tranzacții de Reîncărcarea electronică de cartele SIM preplătite;

-un număr nelimitat de tranzacții de încheierea de polițe RCA;

-un număr nelimitat de tranzacții pentru plata taxei de drum pentru autostrăzile din Ungaria;

-un număr nelimitat de tranzacții pentru serviciile de divertisment, , pentru utilizatorii de telefoane/tablete Android;

– istoric complet al facturilor preplătite;

10. Modificarea Termenilor

10.1. Prezenții „Termeni și Condiții” pot fi actualizați unilateral de către MD. Utilizatorul va fi înștiințat asupra acestor modificări după instalarea celei mai noi versiuni a Aplicației MD, disponibilă în Apple AppStore, Google Play Store și Huawei AppGallery, în momentul accesării Aplicației, prin intermediul unei notificări.

10.2. Utilizatorul confirmă faptul că accesarea în continuare a Aplicației sau a serviciilor oferite prin Aplicație, după afișarea notificării cu privire la modificările aduse MD prezenților „Termeni și condiții” indică faptul că accesul și utilizarea aplicației sunt supuse condițiilor de utilizare expuse prin prezență precum și normelor legale în vigoare.

10.3 Termenii și condițiile pot fi consultați în orice moment, în varianta lor actuală în Aplicația MD, secțiunea Configurări-Securitate-GDPR. Regulamentele și promoțiile temporare desfășurate de către Mobile Distribution SRL, alături de condițiile de particiare la campaniile desfășurate de către MD în Aplicația MD și care modifică temporar prezentii Termeni și condiții, pot fi consultate de către utilizator accesând: https://www.un-doi.ro/termeni-si-conditii-aplicatie/. De la momentul notificării cu privire la actualizarea Termenilor și Condițiilor, după caz, de la dată indicată în notificare ca fiind cea de la care se modifica acești Termeni, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabilă versiunea actualizată a acestora.

10.4. Utilizatorul recunoaște și își asumă faptul că neinstalarea celei mai noi versiuni a Aplicației MD disponibilă prin intermediul Apple App Store, Google Play Store și Huawei AppGallery poate avea consecințe asupra serviciilor oferite prin Aplicație.

10.5. MD nu răspunde sub nicio formă pentru consecințele neinstalării de către Utilizator a actualizărilor Aplicației disponibile prin intermediul Apple App Store, Google Play Store și Huawei AppGallery.

10.6. În cazul în care Utilizatorul consideră că modificările aduse au un impact negativ semnificativ asupra serviciilor oferite, poate renunța oricând la utilizarea Aplicației, fără a exista costuri suplimentare impuse de MD, prin dezinstalarea Aplicației MD, cu efect imediat.

11. Reclamaţii, Litigii, Legea aplicabilă

„Termenii și condițiile” Aplicației MD vor fi interpretate în conformitate cu legile din România. Instanțele române au competență de a soluționa orice litigiu legat de utilizarea Aplicației MD.

MD oferă posibilitatea utilizatorului, în conformitate cu normele legale în domeniul protecției consumatorului, de a înainta o reclamație scrisă, ori de câte ori va considera că drepturile sale au fost încălcate.

Reclamația trebuie înaintată/expediată, în formă scrisă, de către utilizator în cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediul social al societății sau pe adresa de e-mail: suport@un-doi.ro.

Reclamația vă trebui să conțină obligatoriu următoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adresează plângerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completă a reclamației, precum și data când s-a produs și, dacă este cazul, ora la care s-a produs, adresa completă și corectă la care se dorește primirea răspunsului, inclusiv adresa de poștă electronică, data întocmirii reclamației și semnătura.

Orice reclamație expediată în termen și care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi soluționată în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. MD va răspunde reclamației adresate în scris, prin expediere poștală sau prin postă electronică, dacă în cuprinsul reclamației clientul a optat pentru aceasta și a furnizat o adresă de e-mail, în acest sens.

MD nu garantează soluționarea favorabilă a reclamației. În situația în care utilizatorul nu va găsi soluția adoptată de societate ca fiind cea potrivită situației sale, se poate adresa instanțelor de judecată competente de la sediul MD.

Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul și/sau Serviciul achiziționat, utilizatorii au la dispoziție: live chat box-ul Crisp Chat integrat în aplicația MD și disponibil în secțiunea „Contact”. Termenii și condițiile serviciilor Crisp Chat se regăsesc pe site-ul: https://crisp.chat/en/.

Utilizatorul poate contacta Mobile Distribution SRL și la adresele de e-mail: contact@un-doi.ro sau suport@un-doi.ro.

Pentru orice informații și asistență suplimentară, Serviciul Clienți al Mobile Distribution SRL poate fi contactat la numărul de telefon: 0374 121212. Centrul de asistență MD pentru clienți este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 18:00 și sâmbătă între orele 09:00 – 15:00.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

12. Încetarea utilizării Aplicației MD

Încetarea utilizării Aplicației MD de către Utilizator poate interveni în următoarele situații:

  1. a)la inițiativa Utilizatorului, prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitiv, fără a fi percepute costuri suplimentare.
  2. b)din inițiativa MD, dacă se constată că utilizatorul nu respectă prezenții Termeni sau regulile unei conduite adecvate, care poate aduce prejudicii de orice natură în sarcina MD.

13. Link-uri către site-uri terțe

MD nu își asumă răspunderea pentru conținutul site-urilor terțe a căror link-uri pot fi accesate din Aplicația MD.

Accesarea acestor site-uri de către Utilizatori se face conform „Termenilor și Condițiilor” specifice fiecărui site.

14. Forța majoră și cazul fortuit

MD nu este răspunzătoare față de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligații în caz de forță majoră/caz fortuit și în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât și pentru operarea și conexiunea altor rețele naționale sau străine și pentru activitățile și acțiunile lor în general.

Caz de forță majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluție, insurecție, acțiuni sau amenințări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acțiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgențe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul MD.